نحوه خرید و ارسال محصولات از طریق سایت آکام صنعت به صورت زیر می باشد:
1- سایت آکام صنعت یک سایت نمایشگاهی است و درگاه پرداخت ندارد. شما برای خرید و پرداخت باید از طریق راه های زیر که در ادامه توضیح داده خواهد شد اقدام نمایید.
2- ابتدا با مراجعه به وب سایت شرکت، می توانید به راحتی محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنید. در هر صفحه محصول، مشخصات فنی و عکس های محصول به صورت دقیق قابل مشاهده است. در صورتی که با مشخصات محصول مورد نظر خود آشنایی ندارید، می توانید با تیم فنی شرکت تماس بگیرید و در خریدتان راهنمایی بخواهید.
3- پس از انتخاب محصول مورد نظر، برای ثبت سفارش باید با ما تماس بگیرید. ما اطلاعات شما را از جمله نام و نشانی برای ارسال محصول از شما درخواست میکنیم. شما می توانید از روش های پرداختی مختلفی مانند پرداخت نقدی و یا واریز به حساب استفاده کنید.
4- زمان تحویل محصول به شما بستگی به نوع محصول و مقصد ارسال دارد. در مواردی هم که به دلایلی تحویل محصول بیش از مدت زمان تعیین شده بود، تیم پشتیبانی شرکت همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره وضعیت سفارش و تحویل محصول است.
5- در صورتی که به هر دلیلی از محصول دریافتی راضی نبودید، می توانید آن را برای بازپرداخت یا تعویض به شرکت برگردانید. فقط قبل از هرچیزی باید هماهنگی های لازم با ما صورت پذیرد.
6 – شيوه حمل و نقل محصولات از طریق ارسال با پیک و پست می باشد.
7- همچنین کلیه محصولات دارای یکسال گارانتی و خدمات می باشند.
8- ساعت پاسخ گویی شرکت از ساعت 9 الی 18 می باشد.
9- در آخر تمامی اطلاعات شخصی شما فقط برای ارسال سفارش در اختیار ما قرار می گیرد و ما عدم نشر اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم.